Morgonstund

Sitter just nu i soffan och sörplar på mitt kaffe medans lillkillen ligger och sprattlar bredvid.
Det hör inte till vanligheterna just nu, att få dricka sitt morgonkaffe varmt -det gäller ioförsig allt som är varmt, det brukar allt som oftast få förtäras kallt, i bästa fall ljummet.
Men det är helt okej, jag kan definitivt leva med det.
Vi har just nu sjukstuga här hemma i Stjernarp då först jag hade halsont och nästäppa men sen när mitt gått över var det Maltes tur att bli snorig och hostig.
Stackars liten.
Han har haft ett par riktigt jobbiga dagar men det börjar äntligen gå mot bättringsvägen, man känner sig så maktlös!
Det enda jag kan göra är att ge honom närhet, bärsjalen har verkligen varit guld!
Samt snorsugen, får panik när man hör hur jobbigt han har det när han ska andas, man vet ju själv hur hemskt det är..
Nu har jag plockat upp den lille som somnat i min famn så nu ska jag mysa med honom och se klart på Nyhetsmorgon.
Hoppas du får en underbar tisdag, passa på att njuta av det härliga höstvädret!
Publicerat i Life of