Soliga lördag

Idag var jag uppe med Seven och gick vid 7-tiden, så himla härligt väder!
Älskar verkligen när solen tittar fram på morgonpromenaden.
När jag kom hem hade Dan tagit sig till oss för att äta frukost, frallor denna lördag till ära -det var ett tag sen, så mumsigt!
Fick rensat ur min garderob på kläder som jag inte längre kan använda, så som tighta magtröjor och liknande som jag inte är super sugen att tränga på mig numer haha..
Ska lägga i låda och ta fram sen när jag helt enkelt kan börja använda dem igen.
Annars kan jag använda mestadels av min garderob fortfarande, har behövt köpa ett par mammabyxor änsålänge.
Sen har jag suttit på huk och rensat i ett utav landen, vi tampas med den fruktansvärda ”kirskålen” här så,det tar ju en hel evighet att rensa.
Vid 13 for jag in till stan för att träffa Emma B, tog en lång fika och kikade lite i butiker.
Så härligt att få prata av sig och få en massa härlig energi!
Jonathan är iväg med Dan hela dagen och jag ska hämta honom först inatt så jag och Seven ska bara slappa hela kvällen.
Publicerat i Life of