Gravidbox

Fick hem denna gravid- och mammaboxen ifrån darlingeco.se för ett tag sedan.
En box fylld med härligt rena och naturliga produkter.
Innehållet gjorde mig inte besviken..
  • Schampo/balsam tvål
  • Kroppstvål med skrubb
  • Deodorant
  • Kroppsolja
  • Salva mot bristningar
  • Cerat
  • Amningsthé
  • Amningsilägg
  • Tvättnötter (för klädtvätt)
  • Produktprover Naty
  • Rabattkupong Sobea
Har länge använt mig av ekologiskt schampo och balsam men aldrig testat på att tvätta håret med tvål. Har kört på det nu i  ca 2 veckor och mitt hår är fortfarande i en övergångsfas så kan inte riktigt uttala mig än.
Om inte annat så är det fruktansfärt smidigt att endast behöva en tvål till både håret, kroppen och vid rakning -sparar såå mycket tid haha..
Idag använder jag mig av saltdeo vilket funkar toppenbra sen typ 3 år tillbaka men tänkte att jag skulle varva och testa hur det funkar med denna ”smörj-deo”
Älskar att smörja in kroppen med olja utan att dofta en massakonstgjord parfym sen är det väldigt skönt att smörja in kaggen i Tigerflickans salva, blir såå mjuk!!
Publicerat i Life of