Laddat batterierna

Godafton vänner,
Idag har jag haft en riktig ”go with the flow” dag, sov ruskigt dåligt inatt och låg vaken i flera timmar -så segt!
Upp steg vi vid halv 8 då jag, Jonathan och Seven begav oss ut på en 7km lång morgonpromenad i skogen.
När vi kom hem gjorde vi iordning frukost ute och lyssnade på Mandelmanns sommarprat i P1.
När vi sörplat i oss det sista kaffet startade Jonathan gräsklipparen och jag passade på att klippa ner de döda grenarna på vårt rosenträd.
Sen var jag helt slut och la mig i hängmattan.
Vid 13 kom Jonathans bror hit för att köra ett crossfitpass ihop medans jag slumrade en stund i skuggan.
När de var svettiga och goa (jag med för den delen) for vi till sjön för att ta oss ett dopp.
Eftermiddagen har mest bestått av massa häng och allmänt slapp, grabbarna kollar fotboll och jag bara myser.
Så skön söndag och jag är nu redo att kicka igång en ny jobbvecka.
Har fått beviljat en liten del graviditetspenning så jag kommer endast jobba 75% (6h om dagen) fram tills bf, skönt att börja trappa ner lite inför vad som komma skall.
Publicerat i Life of