Pink dream

Hej vänner,
Nu ligger frukosten i magen och jag sitter i soffan och smaskar på vattenmelon.
Jonathan åkte precis för att spela golf så jag passar på att slappa framför Nyhetsmorgon.
Har bokat in en klipptid senare idag, vilket jag egentligen skulle ha tagit mig tiden till för flera veckor sedan men just att klippa mig är något jag iprincip alltid glömmer bort..
Har inte riktigt bestämt mig men är hyfsat sugen på att kapa håret någon decimeter, som jag gör varje höst..
Jag är sämst på att spara ut håret, slutar alltid med att jag hela tiden har uppsatt hår tills jag tröttnar och klipper av det haha..
Igår mös jag med Dessan och Angelica, den förstnämnda bor i Stockholm och det kändes lite knasigt när jag skulle fara hemåt och inse att -nästa gång vi ses så är jag inte bara en utan två.
Det börjar verkligen närma sig och jag börjar bli redo för vad som komma skall men fortfarande inte så starkt att jag känner ”nu får du minsann komma ut”.
Det är ganska skönt att just nu bara få ta dagarna som de kommer och helt enkelt njuta av förväntningarna.
Jag har bf 30 augusti, om 22 dagar -när tror ni bebisen väljer att titta ut?
Publicerat i Life of
#1 / / Angelica Wåhlin:

Wow, så vacker!

Svar: Tack snälla! :)
Amanda Andersson