Back on track

Som ni säkert förstod efter mitt förra inlägg är jag nu tillbaka på hemmaplan igen.

Vi landade i Köpenhamn natten till torsdag.
Har sen dess hunnit med ett besök hos sjukgymnasten för akupunktur (har fortfarande inte blivit av med min huvudvärk), en tur till gymmet för mysträning och fick framförallt hälsa på alla träningskompisar, jobb både torsdag, fredag, lördag och är just nu mitt uppe i ett dygnspass tills imorgon kl9.
Det var verkligen så otroligt roligt att komma tillbaka till mina kollegor i butiken, jag kände mig så himla efterlängtad!
Och tro det eller ej men om det är någonting som jag har saknat här hemifrån så är det dem, och min mamma såklart.. 
Trots att det just nu är grått och tråkigt här i vårt avlånga land så känner jag ett starkt hopp om att våren faktiskt snart är på väg.
Älskar att resa till varmare breddgrader under de första månaderna på året, man får liksom en bra start och ett avbrott i de grå dagarna för att fylla på med d-vitamin som håller sig tills solen börjar titta fram även här i Sverige.
Nu är jag peppad på vad detta året har att ge, jag säger bara -hit me!

Publicerat i Life of