Nyfunna vänner

För ett par månader sedan laddade jag ner appen "Go-friendly" där man har möjlighet att komma i kontakt med andra tjejer som bor i närheten och som också är intresserad av att stifta nya bekantskaper.

Har haft kontakt med lite olika tjejer lite sporadiskt men inte tagit tag i att faktiskt träffa någon utav dem.
Men i förra veckan när jag fick en invite till att komma på mingel hemma hos en utav tjejerna var jag inte sen att tacka ja.
Jag bjöd med min vän Emma som var lika positiv som vanligt till mina upptåg, tänk att vi endast känt varandra i ett par månader men ändå känns det som en evighet!
Så igår gick jag över till henne för att snacka lite skit över ett par glas innan vi promenerade vidare hem till Alexandra där vi tillsammans skulle bli 11 tjejer.
Pratade, skrattade och pimplade vin tillsammans och det blev faktiskt väldigt trevligt.
Vid 1-tiden begav sig de flesta hemåt medan vi var fem tjejer som bestämde oss för att gå ut och dansa ihop.
Strax innan fyra kommer jag innanför dörren efter en riktigt lyckad kväll med många nya inryck.
Om ni inte redan har appen tycker jag verkligen att ni ska testa att ladda ner den, vem vet kanske är det där du kommer träffa din nya bff?

Publicerat i Life of
#1 / / Sanna:

Åh så härligt, har inte hört talas om det förut men vad häftigt att det funkade så bra! Blir lite sugen på att prova själv :)