Onsdagens upplägg

Känns som att jag nästintill alltid gör "på sistone"-inlägg nu för tiden.

Svårt att hinna med att, framförallt ta bilder som jag kan använda mig av här.
Är inte super glá i att använda mig av mobilbilder men what to do?..
Vi har iallafall firat påsk genom att bara umgås med varandra, nära och kära.
I lördags var vi hemma i Öhn tillsammans med Jonathans sida av släkten där vi eldade brasa och åt gott.
Passade även på att ta oss ut i skogen för en löprunda, snöigt och blött men oh så härligt efteråt!
I måndags var vi hos min faster och mumsade i oss påskbuffé.
Sen har vi varit och simmat på sannarpsbadet, löptränat, ätit påskgottis i mängder och kört en och annan wod.

Dagens pass såg sen ut såhär:

Main set
-Hang snatch (below the knee) 12-15x1 @65%+ go every minute
-clean and jerk build to a heavy set of 1clean and 2jerks in a 20minute window
Strenght
4 rounds of:
-Back squat 6rep @76-80%
Rest 1 min
-single arm DB press (standing) 8rep/both sides @AHAFA
Conditoning
5 rounds for time
30 double unders
6 powerclean and jerks @60/40kg