Träning inställd på auto-pilot

(null)

(null)  (null)

(null)

Effektiva och köttiga träningspass har minst sagt lyst med sin frånvaro på sista tiden. 
Just nu känns det lite som att jag bara kör träningen på auto-pilot och har inget direkt "jäkla-anamma" eller motivation till att verkligen pressa mig till det yttersta.
Men jag hänger inte läpp för det, ser det som en period och låter det inte slå ner mig totalt.
Tids nog kommer motivationen tillbaka!
Denna veckan har jag iallafall fått till två träningspass ute i gymmet, de båda är som alla andra crossfit pass -så jobbigt som man själv gör det till.
Passet som ni ser på tavlan var gårdagens som jag körde ute i kvällssolen när J kommit hem ifrån jobbet.
Idag å andra sidan pissade regnet ner så jag fick hålla mig inomhus när jag körde upplägget som jag fick på sms av J.
Ack som jag tagit det fina vädret för givet, nu väntar en hel vecka med regn och rusk enligt prognosen..