Morgon klockan 04.10 en torsdag

Godmorgon, eller om du frågar Malte så är det närmare lunchtid nu.
Han tyckte nämligen att denna torsdagen skulle starta redan klockan 4.
Tack och lov lyckades vi somna om efter en stunds bus och stoj nere i vardagsrummet.
Komiskt nog tyckte jag sen att 06.30 var sovmorgon, vad hände med att han vaknade kl 9 varenda dag?
Haha tji fick jag!
Dock har vi ju börjat natta honom vid 7-tiden (istället för 22) så det är väl egentligen inte så konstigt när man tänker efter.
De timmarna som vi får på kvällen tillsammans när han lagt sig är verkligen guld värda!
Trots att man saknar honom efter bara ett par minuter haha..
Jag vet inte om det har någon koppling med han har, sen vi började med smakportioner börjat sova lite mer oroligt.
Har köpt katrinplommon som jag tänkte koka puré på under dagen då det ska kunna hjälpa till att få igång magen, så vi håller tummarna för att det kan hjälpa.
Just nu sover Malte en sväng så jag ska fylla på kaffekoppen och luta mig tillbaka i soffan framför Nyhetsmorgon.
Regn och rusk på västkusten idag så det blir mycket innemys idag.
Publicerat i Life of