Vårt skötrum

Jag tänkte visa er hur vi har löst det med skötrum.
Först tänkte vi, behöver man verkligen det? det går väl ändå utmärkt att byta på en skötbädd som ligger på golvet?
(Vilket ioförsig också funkar alldeles ypperligt, de första veckorna när vi även bytte blöjis på nätterna så tog vi upp skötbädden på ovanvåningen och hade på toan intill vårt sovrum.)
Tar dock fortfarande alltid upp skötbädden -in case of emergency- så att säg men byter iprincip aldrig på nätterna men skulle det hända så är det ganska skönt att slippa knata ner för trappan och riskera att lillen vaknar helt och hållet.
Åter till ämnet, vi tänkte inte ha något skötbord men så efter lite funderingar så kom jag på att vi hade en gammal dörr som bara låg ute i gymmet och tog plats, i kombination med att jag har en väldig händig far så ordnade vi (läs han) till ett skötrum i tvättstugan.
Och hur skönt ändå, att ha allt på en plats -så nöjd med det beslutet!
här kommer lite före och efter bilder:
Jag skruvade ner hatthyllan och tog bort skohyllan som jag sen placerade i ett annat förråd, ska se om jag har några före/efter-bilder på det också som jag kan visa..
 
Publicerat i Life of