Årets sista dag

Vi började dagen med en rejäl sovmorgon.
Strax innan 10 studsade vi ur sängen, så välbehövt!
Dock inte kommit längre än till soffan hittills för trots sen uppgång är jag helt slut.
Ska slappa lite till innan vi beger oss ut på promenad, hur länge varar jakten förresten? kan ju typ inte gå någonstans utan att det är skyltat om jakt.
Men inte är väl jag bitter för det..
Väntar just nu på att mor och far ska komma hit med champagne och lite andra saker som jag skickade bud om, så tacksamt att slippa konka med unge, barnvagn och inte minst sig själv in till varuhuset bland allt folk.
Inte alls blivit folkskygg under mammaledigheten haha..
Påtal om folkskygg, jag hade en mycket gemytlig helg då vi i fredags blev bjudna till Emelie, Mattias och inte minst deras lilla Arvid som föddes drygt 1,5 månad efter Malte, på middag.
På Lördagen kom mina syskon samt svägerska, Emma hit på mat och mys.
Detta blev ett väldigt hoppigt inlägg, precis som livet självt!
Gott nytt år!
Publicerat i Life of