My amazing weekend

Vilken helg jag har haft!

Kan inte minnas sist jag hade två helt lediga dagar efter varandra.
Att det sen även medföljer en börjajobba-ångest hade jag också helt förträngd..
Tillbaka till min helg..
Lördagen tog vi bara precis som den kom, vi började morgonen med en löptur innan vi tog inlinsen till bageriet för att köpa med oss nybakt bröd hem till svärisarna.
Sen hoppade vi in i bilen, stannade på lite gårdsbutiker innan vi hittade en fin plats där vi la oss för att sola och läsa bok.
Åt lunch i Steninge på supermysiga "Göstas" innan vi åkte vidare till stenbrottet för mer sol och bad.
Framåt eftermiddagen mötte vi upp Moa och Isak för ett dopp på Östrastranden innan vi for hem till oss för att äta pulledpork-tacos, bästa!!
Hem till oss anslöt sig sen även Armin och Matilda för en supermysig, lugn kväll med mycket skratt och snicksnack i mängder.
Även söndagen började vi med en inlinestur hem till svärisarna för att gratulera på morsdag innan vi tillsammans åkte för att kika i lite butiker.
När vi kom hem blev det bara slapp ute på balkongen samt en och annan powernap.
Vid 16 tog vi oss bort till Örjansvall för att titta på Isaks match som Halmia passande nog vann med 5-0, så skoj!
Även kvällen blev lugn då vi spenderade den tillsammans med Moa och Isak framför en go film.
Hoppas att även ni hade en härlig helg, som sagt har jag verkligen hunnit komma ner i varv och känner verkligen inte för att börja jobba igen..

Publicerat i Life of