Thursday

Denna frukost satt som en smäck imorse efter ett helkroppspass på gymmet. 
Körde hyfsat lungt, har ju inte tränat med vikter på över tre veckor så vill inte köra igång för tufft.
Passet bestod av marklyft, benböj och chins.
Vid 15 började jag jobba och slutar igen kl:9 imorgon bitti.

Pannkakorna är gjorda på 2 ägg, 1msk husk, 1msk kokosmjöl, 1msk mandelmjöl och sen mandelmjölk efter konstisens.
Till chokladen använde jag 0,75dl smält neutral kokosolja, 4msk kakao, 2tsk honung och 1nypa salt.

Publicerat i Life of

mumms

#2 / / JUNITJEJ:

Så gott det ser ut!

#3 / / Natalie plus Co.:

Bra belöning efter ett pass :)

Svar: Men ellerhur! :)
Amanda

#4 / / Malin:

Denna frukost såg inte helt fel ut!
Vilket galet långt pass!! Vad jobbar du med? :)

Svar: Supergott vill jag lova! Jag jobbar i butik men även som personlig assistent och har då dygnspass varav 8h sover jag under arbetstiden :)
Amanda

#5 / / a n n i k a:

Mumsigt!

#6 / / ELIN WAHLBERG:

vad gott det där såg ut!

#7 / / Veronica Wallgren:

Gud vad gott!