Helt slut som människa, men så nöjd!





Igår, måndag började jag dagen med ett bodyvive-pass och därefter yoga.
Bodyviven visade sig vara lite av ett "Friskis&svettis" pass vilket jag inte är ett dugg fan av, det här klassiska och två steg fram och så tar ni med armarna typ..
Men jag gjorde ändå det bästa av det och hade ett par svettdroppar i pannan när passet var över.
Yogan var, som alltid urskön, namaste!
Vid 15.30 hade jag personalmöte och på kvällen kom laget hem till mig för lite mys.
Idag började jag morgonen kl7 med en pw runt Nissan, fantastiskt att inte behöva gå i skogen jämt haha..
Sen träffade jag Amanda och Emma över en fika.
Vid 12 for jag och sambon en snabbis till G-kås för att fixa lite grejer till lyan.
Väl hemma hade jag bokat in mig på ett löp-pass där vi sprang ett gäng tillsammans med en instruktör.
Han guidade oss i hur man förbättrar löpsteget och var med och kommenterade på vad vi skulle ändra.
Idag var det fokus på intervaller vilket vi körde längs Nissan, behöver jag säga mer än att det var groteskt!?
Haha verkligen hur jobbigt som helst!
Efter en timme var vi tillbaka igen och jag hade bokat in mig på sh'bam vilket är ett danspass, det var jag också så himla nöjd med.
Liksom inga som helst krav eller en massa "gör så här istället" utan vi fick verkligen bara shakea loss och ha hur kul som helst!
Nu är jag helt slut som människa så jag ska gå in till sovrummet och dejta kudden med en gång!