Nyårsafton


Ungefär såhär såg min förra nyårsafton ut då jag hade aningen för mycket onödigt i blodet, undra hur detta årets nyår kommer till att se ut.
Hur har mitt 2011 varit då?
Jag kan säga att iår kommer jag skåla ut det gamla året med ett fett leende.
Mitt år har verkligen varit helt fantastiskt, inte för att det varit perfekt och smärtfritt utan tvärt om, för att jag gjort en hel drös med misstag och haft en massa motgångar men jag har fått ta tag i det och vända det till något possitivt istället.
Jag har haft ännu ett år med mina fantastiska vänner vid min sida och det är jag evigt tacksam för.
Ikväll ska jag fira med de personer jag tycker allra bäst om och som kan hjälpa mig att vända varenda liten negativ tanke till någonting possitivt.
Nu säger jag hejdå till år 2011 och ser framemot allting som 2012 har att bjuda på.
Happiness is a mood, not a destination.
#1 / / dissertation writing:

People should spend more time with their friends. Such communication will bring them good emotions.