Lager 157 och Mirrors

Nu ska jag försöka blogga så mycket som möjligt och jag ska hitta något program som jag fattar så ska jag piffa upp mitt lilla kryp in så det blir hemtrevligt för både dig och mig :)

Dagen började med vakna tidigt och iväg mot gällstad och lager 157 redan vid halv 10 tillsammans med mamma och Henke.
vägen var lång men vi hade det mysigt där i bilen och Amanda fick ju tid att läsa sin lilla bok "I taket lyser stjärnorna" det handlar om en flicka som har en mamma som har cancer, mycket sorglig ..
Sen var vi iallafall framme och shoppingen kunde börja ..
jag plockade på mig:
  • Byxor
  • väska
  • plåmbok, typ mini väska ..
  • tråååsor
  • två sånna knä strumpor, svarta och vita
  • fotbolls sockar :D
Det var nog allt :)
Sen var det massa gå i butikerna utanför och sånnt med.
Sen fortsatte jag läsa i min bok, förstår ni, Amanda grät för att den var så sorglig..
Men så iallafall iboken dog hennes mamma och hon var på begravning och det var massa tragisk så ..
Så nu har jag bara några kapitel kvar tror jag ska lägga mig och läsa klart den sen när jag är klar här :)

Sen hemoivej till Milla och vi gick till Martin där också Tobbe Lucas Kewin Sofie Robin Tom Simon Tilda och Emma var :)
Så kollade vi mirrors, den var ganska överskattat visst den va läskig okej jag är ganska skraj med skräckisar och sånnt så jag tyckte den va lääskig menjag hade förväntat mig läskigare för asså alla sa ju att den va såhär as läskig och jag vågar aldrig och kommaer aldrig våga kolla i en spegel igen ..
nää såå läskig va den inte men den va läskig men då va Lulle där och kramade min fot så jag blev lugn igen så de va lugnan med mig :)

jaja nu ska jag sova OCH läsa min bok :)
hade Gydde puss hej <3
Publicerat i Life of