Att sälja på Tradera

(null)
(null)
(null)
Jag är mitt uppe i min rensa-sälja-skänk-släng period.
Har rensat något ofantligt mycket här hemma, ändå märks det knappt -hur mycket prylar har man inte då!?
Lånade för ett tag sedan böckerna "Prylbanta" "Ut ur ekorrhjulet" samt "Jag lämnar ekorrhjulet" och fick en hel del tankeställare.
Jag har lämnat in trasiga kläder till återvinning, gett bort till vänner och familj, skänkt till välgörenhet men så har jag även sålt via Tradera.
I början kändes det lite meckigt med att kontakta köpare, packa paket, frakt osv men alltså nu när jag "blivit varm i kläderna" haha, så är det så himla smidigt och enkelt!
Här ovan ser ni vad jag skickat iväg denna veckan.
Ett par byxor som egentligen varit för stora sen jag köpte dem, en klänning som jag aldrig använder och sen en drös med olika Victoria secret-produkter som jag köpte för typ 5 år sedan (om inte mer!?) och nu bara låg i en påse på vinden och inte vetat vem jag skulle ge dem till.
Istället för att bara ta en massa plats (och framförallt slippa doften av dessa produkter som jag helt enkelt inte klarar av) blev det till strax över 400 kronor i kassan.
Älskar känslan av att få skicka iväg och bli av med saker som jag ändå inte använder.


Publicerat i Life of
#1 / / Angelica Wåhlin:

Aldrig testat tradera faktiskt, är det smidigt?

#2 / / Emm:

Superbra ju! 👍🏻