Sälja på loppis

(null)
(null)
(null)
I helgen stod jag på en loppis i Mästocka, lördag och söndag mellan 11-15 båda dagarna.
Jag hade gjort en grovrensning här hemma och var verkligen hård med vad som fick stanna.
Efter graviditeten har jag gått upp över en storlek på skor och ner i storlek på kläder så det var en hel del skor som fick ryka och många klädesplagg som fick hänga med.
Men sen även både smycken, väskor, sjalar, parfymer, inredning -ah you name it!
Jag tvättade och strök alla kläder, putsade/tvättade alla skor och tittade över alla smycken och satte stygn om något behövde lagas så det låg ju faktiskt en hel del tid bakom.
Jag lyckades skramla ihop 2450:- så jag är absolut nöjd (platsen kostade 150:- att hyra).
Det är liksom prylar som bara stått här hemma och tagit plats och energi av mig, så mycket bättre att någon annan får glädjas åt dem!
Jag hade dock ändå relativt låga priser då jag blev av med 51 prylar varav den dyraste såldes för 350:- och billigaste för 15:- och en del saker sålde jag som klumpsumma eller gav med på köpet så medelpriset blev 48 kronor per sak.
Som ni förstår har jag fortfarande så himla mycket kläder och prylar kvar efter helgen men det är inget som kommer komma tillbaka till mina garderober igen men de får helt enkelt stå kvar i sina lådor så får jag se om jag säljer på loppis en annan gång!
Vi har en vägg i Halmstad där man kan hänga upp jackor till hemlösa (eller annan som behöver) så jag tänkte åka dit och hänga upp de som blev kvar, tips till er runt om Halmstad!!
Har fotat lite under tiden jag rensade min garderob som jag tänkte visa er :)
Ha nu en go start på veckan!




Publicerat i Life of