Ljuva höstdagar

Hej onsdag!
Idag startade vi förmiddagen på öppna förskolan i Snöstorp 9-11, första gången vi var där och måste säg att det är favoriten so far!
Under tiden hade J besiktat bilen, handlat och donat så när jag kom hem gjorde jag mig direkt redo för att bege mig ut och springa.
Blev en lugn runda tillsammans med Seven, har fortfarande så grymt mycket träningsvärk sedan i måndags så kom knapp framåt i löpsteget kändes det som..
Efter mig var det Jontes tur och jag gick ut en sväng med lillen, tittade på djuren och maskinerna på gården bredvid innan det var dags för honom att hoppa i vagnen och sova en stund.
Vid 16.45 var det dags för babysim och nu ligger vi båda utslagna här i soffan, det är fotboll på tv ikväll så jag passar på att läsa ikapp lite bloggar.
Hoppas även att ni haft en härlig dag, godkväll på er!
Publicerat i Life of