Sjukstuga

Alltså jag får aldrig nog av dessa små fossingar, bästa är att gosa med dem när han sover -typ enda gången han är still för tillfället haha..
Undra om jag kommer känna likadant när han är 15 år och kryper upp i soffan med sina stora, svettiga fötter -det återstår att se! ;)
Det är lite rörigt här hemma just nu, i söndagskväll upptäckte vi att Seven inte mådde bra och for till veterinären där det konstaterades att han fått vätske-eksem.
Det är så hemskt att se honom ha så ont och vilja klia sig hela tiden men inte får, stackarn!
Vi fick ordnat smörja, tabletter och droppar till öronen så han är iallafall på bättringsvägen..
Och i all den cirkusen har även vi tvåbenta här hemma sjukstuga, mammahjärtat går ju fullständigt itu när lilleman är krasslig.
Fyy vad jag önskar att jag kunde ta all hans och Sevens smärta just nu..
Förhoppningsvis går det över så fort som möjligt.
Riktigt pepp-inlägg dethär känner jag, du kan la götta dig i att du säkerligen har det mycket bättre än mig just nu haha..
Publicerat i Life of