FJÄRDE MAJ

Hej vänner!
Hoppas du har en fin helg och passar på att ladda batterierna inför kommande vecka.
Vi har hittils haft en mysig helg, igår hade vi en minst sagt effektiv dag.
Redan vid 11 hade vi ätit frukost, jag hade gått 5km med Malte och Seven, både jag och Jonte hade hunnit springa en varsin 6km runda och vi satt med maten redo vid bordet (dock värmda rester, men ändå!!).
Kan ju också bero på att vi gick upp i ottan..
Sen for vi in till stan då J skulle klippa sig och få massage.
Jag passade på att strosa i butiker, ta en fika och busa av Malte på biblioteket.
Idag passade svärföräldrarna lilleman så sprang jag och J bort till Galgbergets trappor för att köra intervaller.
MY GOD, hatkärleken är total alltså.
Imorgon, söndag så jobbar Jonte och jag och Maltisen ska fara till Haverdal för att äta lunch med min bror och flickvän (som är hemma ifrån Jönköping) tillsammans med hennes familj, ska bli supermysigt!
Publicerat i Life of
#1 / / Angelica Wåhlin:

Låter som en härlig helg :)