Tröttheten själv

(null)
(null)
(null)
(null)
Swish sa det så var det måndag igen!
Dagen började vi med det obligatoriska morgonhänget framför nyhetsmorgon innan vi tog oss ut för att traska en sväng i skogen.
Bebis sov fortfarande när jag rullade in vagnen på gården så jag passade på att köra ett par set marklyft innan han vaknade, så gött!
Vid 12 var det dags för babysim inne i stan.
Just nu sover lillen och väskorna står fortfarande o-uppackade (vart ska bindestrecket alt mellanslaget vara i det ordet då? om du läser detta EmmaB aka språkexperten så kan du la hojta till ;)
i hallen och jag struntar helt i om de blöta handdukarna surnar.
Jag är ju tydligen den vuxna nu och får göra precis som jag vill.
Äe skämt o sido, jag är riktigt trött idag -regnet öser ner utanför och jag har precis fått i mig en matlåda som innehöll pasta och köttfärssås -det är precis lika glamoröst som det låter!..
Hoppas på att liten sover en stund till så att även jag kan slumra till lite här på soffan..

Publicerat i Life of