Utveckling och Lejonkungen

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Igår morse kom min mamma till mig vid 8 så gick vi en promenad på 5km i skogen medans J åkte och golfade.
När han kom hem igen begav jag mig ut och sprang milen och sen jag sprang den i fredags förra veckan så förbättrade jag den med hela 1 minut och 13 sekunder!
Jag planerar att springa Prinsensminne den 10e augusti (1 mil) och tills dess lägger jag upp träningen som så att jag springer tre pass i veckan.
Ett på en längre sistans (1mil) , ett på en kortare (5-6km) och sen ett intervall pass -och det verkar ju ge resultat iallafall.
På kvällen kom Fredrik, Rebecka och Henrik (mina bröder med respektive) hem till oss och hängde i kvällssolen.
Idag har vi hängt lite på stranden ute vid Laxvik och nu ikväll har vi varit ute på bio-date.
Mamma, pappa och min bror Henrik har hängt här hemma hos oss och passat Malteezer så for vi in till Halmstad och såg prämiären av Lejonkungen, alltså magisk!
Nu ska jag pussa min lilla son och sen själv bege mig in i drömmarnas värld.
Godnatt!
Publicerat i Life of