På hemmaplan

(null)

(null)

(null)
Long time no see..
Vi är på hemmaplan och denna vecka jobbar J för att sen gå på semester nästa vecka igen.
Jag har passat på att träffa en vän som, vi konstaterade att det var 7 (!!) år sedan vi sågs bara hon och jag sist, när vi var 18 år.
Så himla konstigt det där, hon var verkligen min absolut närmsta vän under en period i livet för att sen inte ha någon kontakt alls.
Lika knasigt är det ju att det kändes som att vi lika gärna hade kunnat träffats för en vecka sen, som att vår vänskap bara tryckts på paus, livet har liksom bara kommit i mellan.
Kan känna mig lite besviken på mig själv, vänner som Emilia ska man liksom verkligen ta vara på..
Igår hängde jag med Dessan hemma hos Angelika och Malte busade loss med hennes lilla tös Sigrid som är lite drygt 6 månader äldre än honom.
Idag verkar det bli strålande väder så vi får se om vi kanske tar oss till något badställe eller kanske hem till mina föräldrar..
Vi var uppe strax innan 6 imorse (ZZzzz) så jag har redan hunnit baka en plåt fröknäcke, vika och starta en ny maskin tvätt, en maskin disk och gå en promenad med Seven så nu ska jag passa på att slappa lite innan lillen vaknar igen.
Hoppas du får en härlig torsdag, nedräkningen till helgen kanske har börjat?

Publicerat i Life of
#1 / / Angelica Wåhlin:

Ser fantastiskt härligt ut!

#2 / / Lillan :

Tur att vi tryck på play igen och kan försätta där vi stannade för 7 år sedan ♡♡