Juli

(null)
(null)
(null)
Det har hunnit bli juli månad och Jonathan har gått på semester.
Mer än halva året har alltså passerat.
HALVA!?
Alltså stoppa tiden, ska den springa iväg i denna takt så går jag strax i pension..
Just nu halvligger jag i soffan med ett glas kolsyrat vatten, det enda som jag faktiskt hade någon sorts "craving" på under graviditeten, ingen sån där -vakna mitt i natten och skrika efter det- craving men tyckte det var gott att alltid ha hemma.
..Och sen morot kunde jag vara lite extra sugen på ibland..
Rätt tråkig på den fronten under graviditeten ändå, har ju mer cravings nu efter haha.. Hade du något som du var extra sugen på under tiden som du ruvade bebis?

Jonathan är just nu inne i stan och tränar med sin bror, jag var precis ute och gick 5km med vovve och bebis så jag tänkte mest ligga här och slappa tills bebis vaknat.
Sen är det packning som gäller för imorgonbitti styr vi kosan mot skärgården, äntligen!!
Publicerat i Life of
#1 / / Angelica Wåhlin:

Visst går tiden verkligen fort?

Svar: Verkligen!! Helt otroligt fort😱
Amanda Andersson