Februari rusk

God förmiddag,
Idag är det regn och rusk här på västkusten.
Dricker just nu mitt kaffe och kikar på min son som busar i sin lekhörna med Nyhetsmorgon i bakgrunden.
Blir lika chockad varje gång Malte behagar att leka mer än 30 sekunder i sin ensamhet.
Som jag skrivit tidigare så har han på sistone krävt min uppmärksamhet under dygnets alla vakna stunder.
Därav har jag inte hunnit uppdatera här, ni förstå ju och i det stora hela är det ju faktisk han som är viktigast.
Idag är jag sugen på att rensa lite här hemma, blir alltid pepp på det när det är trist väder.
Men först, en promenad med vovvi -en stor fördel med hund måsta jag säg är att man faktiskt måste ta sig ut oberoende av vad det är för väderlek.
På med regnstället bara!
Nu börjar det mjäkas här, vi hörs!
Publicerat i Life of