Augusti

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Swosh sa det så var det fredag igen och vi är inne i augustimånad.
Jag hoppas på en fin sensommar men prognosen visar dock bara regn, regn och mera regn.
Men jag deppar inte ihop för det, vi gör det bästa av dagarna ändå och tar vara på de små ljusglimtarna mellan skyfallen.
Igår hade jag en så himla mysig dag med min mor, de har varit iväg på motorcykelsemester i över en vecka och så lång tid brukar vi aldrig vara ifrån varandra.
Vi åkte tillsammans in till stan och strosade och sen mötte pappa upp för en sen lunchbuffé på Bulls.
Det jag älskar med att hösten börjar närma sig är att jag får en sån himla lust att fixa och dona här hemma.
Jag möblerar om, pyntar och byter plats, känner mig så himla inspirerad vid den här tidpunkten på året!
Publicerat i Life of