Weekend

Från att ha varit strålande sol och tvåsiffriga grader i flera dagar vände det tvärt i lördags.
Ganska välbehövt ändå, poff så var det alldeles grönt i skogen när alla växter fått sig en slurk vatten.
Denna veckan fick jag in lite över 2 mil på löparkontot (under sammanlagt fyra rundor) och det är jag nöjd med.
Känner att jag kommit in ett flow då jag längtar efter att få springa nästa gång och det ska jag vara ärlig och erkänna att det var ett bra tag sen jag kände så inför löpning.
Är till och med så peppad att jag funderar på att boka in ett lopp i höst för att hålla motivationen uppe men jag ska ruva lite på de tankarna först innan jag bestämmer mig.
Nu är vi nyss hemkomna efter 25-års firande för Jonathans bror, har nattat lillen och ska bara slappa lite i soffan innan vi går upp och gör honom sällskap.
Hoppas du haft en härlig helg och hunnit ladda batterierna inför en ny vecka.
Publicerat i Life of