Lately

Lillen rymmer iväg så fort man sätter ner honom..
Bästa just nu är gitarrerna här hemma..
Vi hade grillpremiär tillsammans med svärisarna för någon vecka sen.
Solen har varit framme och jag har passat på att köra mina pass utanför garaget.
Veckans Tradera-försäljning 
Numer är det inte en lugn stund med denna grabb här hemma.. Måste verkligen börja barnsäkra ordentligt så att han kan knata runt utan att hans föräldrar behöver ha hjärtat i halsgropen konstant, hela tiden.
Mina inlägg är minst sagt sporadiska här. Har inte spenderat så mycket tid på socialamedier överlag på sistone. Förutom Snapshat då, där bombas mina nära med bilder och filmer dagligen. Skulle tro att de egentligen tycker att jag är ganska tjatig men de bara tackar och tar emot än sålänge haha..
Publicerat i Life of
#1 / / Angelica Wåhlin:

Så fina bilder! Verkar som du har haft några bra dagar :)

Svar: Jaa verkligen :) Tack fina du!
Amanda Andersson