Sunny Sunday

Godafton!
Idag har jag haft en så himla lugn och skön dag.
Jag jobbade igår så min helg blev bara en dag lång men sen jobbar jag bara måndag innan jag är ledig två dagar igen så det känns ändå okej.
I förmiddags mötte vi upp Jonathans syster m. familj på Solgården i Edenberga där det arrangerades barnloppis, ponnyridning och en hel del annat bus för de små.
Mysigt att få umgås lite med familjen Widgren och sen även göra en hel del fynd på loppisen!
Dagen spenderade vi sen här hemma i trädgården och oj vad jag behövde det!
Jag har haft så himla mycket inplanerat på sistone så det var så otroligt skönt att bara få koppla av här hemma och bara mysa.
Vid 5-tiden packade vi ihop oss i bilen för att ta ett dopp i sjön, vi har även en hund som fullkomligt älskar att bada så vi stannade en bra stund och njöt av kvällssolen.
Publicerat i Life of