Ledig mitt i veckan

Godmorgon!
Jag har varit ledig nu tisdag och onsdag, så skönt att få vara lite ledig mitt i veckan!
I tisdags for vi till Gekås, åkte hemifrån 7.30 och var hemma igen 11.30 så det var snabba ryck men faktiskt ingen stress.
Väl hemma så gjorde jag iordning lite jordgubbar och grädde så kom Minette (som numer bor i Uppsala) på besök.
Längesen vi sågs så det var himla trevligt att catcha’ upp lite.
Vid 16-tiden packade vi med oss grille och körde hem till mor och far och spenderade kvällen där.
Igår fyllde jag på jordgubbsförrådet och for hem till Jonna för att spendera förmiddagen med henne och Lina.
Fylld med energi åkte jag och Seven sen hem och slappade hela dagen och på kvällen mötte jag upp mina kollegor på Bulls.
Ja ni hör ju, jag har haft två himla fina lediga dagar!
Nu ska jag ”back to reality” och jobba tre dagar innan jag är ledig på söndag igen, må ju erkänna att, även om jag är otroligt glá i mitt jobb så är det helt fantastiskt med ledighet!
Publicerat i Life of
#1 / / Anonym:

Fina Amanda!

Svar: ❤️
Amanda Andersson