Sista helgen i oktober

Godmorgon, 
Helgen har gått i lugnets tecken.
Söndagen började vi hemma hos mina föräldrar där min pappa ordnat med sconesfrukost innan Jonathan började jobba vid 10.
Följde med en sväng till Rowicos utförsäljning för att sen äta lunch hemma hos min bror där vi även spenderade eftermiddagen.
Jonathan var hemma vid halv sju-tiden då vi bara mös med vårt julpussel som jag fick i namnsdagspresent i veckan, så mysigt och jag börjar redan nu få julkänsla hihi..
Lillman somnade för natten vid halv 10 och sov som en stock fram tills 05.30, Jonathan är ledig så vi har ätit långfrukost framför nyhetsmorgon och bara tagit det lungt.
Nu ska jag alldeles strax bege mig ut en runda med bebis och vovve.
Har de senaste dagarna testat att springa lite kortare sträckor på rundan och det känns så himla bra!
SOM jag har längtat efter att få ta lite löpsteg och jag blev förvånad över hur fri jag faktiskt kände mig..
Nu ska jag klä på Malte och bege oss uti kylan, hoppas du får en härlig måndag!
Publicerat i Life of