Winter is coming

Dagarna rullar på i rasande fart, klassiker jag vet.
Har spenderat hela denna vecka med att städa huset, det går inte super fort att få saker och ting gjort här hemma med en liten bebis.
Försöker vara så effektiv som möjligt medans lillen sover så det blev iprincip ett halvt rum om dagen haha..
Vill vara helt färdig med julpyntet till första advent så jag tänkte, har jag två veckor på mig så bör jag hinna.
Plockade fram adventsljusstakarna igår och har packat upp julpyntet på köksbordet så nu ska allt bara få sin plats.
Idag har vi varit på årets första julbord tillsammans med hela min familj (farfar, föräldrar, syskon och respektive) samt Jonathans familj med mormor och morbror.
Vi träffades på Ulvereds hjorthäng, åt fantastiskt god mat och hade det väldigt trevligt.
Det blir ju lite annat när man titt som tätt ska gå runt och vagga bebis, vilket är otroligt mysigt också men det gör ju också att man inte hinner konversera så mycket som man egentligen velat.
Jag önskar så att jag hade haft båda mina syskon på hemmaplan så att vi kunde träffas mer spontant men jag gläds åt de gångerna som Henke och Emma kommer hem för att umgås och hoppas att de snart flyttar hem igen!
Publicerat i Life of