Måndag

Godmorgon måndag.
Den senaste veckan har jag känt mig väldigt trött, trots att jag ändå fått sova någorlunda..
I natt sov Malte 21 till ca 07.30 (jag tror jag ammade någon gång under natten men högst oklart haha)
Ändå känner jag mig hängig så jag misstänker att jag har brist på D-vitamin eller liknande..
Sen har vi haft mycket som hänt på sistone som säkert också är en bidragande faktor, I torsdags var vi hemma hos Janni och Rickard från eftermiddag till sen kväll och Malte fick äntligen träffa sin hittills enda kusin och det var så himla mysigt!
Minnah var så fin mot sin Lill-kusin.
Fredag minns jag inte ens vad vi hade för planer men jag vet att vi hade ett par saker på agendan (är det detta som är ”amningshjärna”?!)
I lördags var vi och firade Dessan med kalkonmiddag och på kvällen kom Isak och Moa hit på filmdejt.
Igår for vi hem till mina föräldrar för att äta farsdag-frukost och sen kom Isak och Moa hit för lite söndagshäng.
Ja ni hör ju, min kärleksbank har blivit påfylld av mina nära och kära på sistone.
Nu ska vi ut på en liten promenad och senare i eftermiddag ska vi in till MVC för min efterkontroll.
Det är nu två månader sen min förlossning och det är dags att ae hur min kropp har återhämtat sig.
Det ska bli så spännande!
Publicerat i Life of