Introvert

Hej!
Dagarna rullar på och idag är det exakt 100 dagar kvar tills bebis är beräknad, but who’s counting liksom?.. ;)
Min helg var iallafall helmysig då Dessan, som var hemma ifrån Stockholm sov hos mig fredag till lördag och efter att jag kört in henne till stan spenderade jag största delen av dagen att rensa i två av våra förråd och flytta in allt bråte i den ena.
Jag vill nämligen göra om förrådet i hallen till en liten klädkammare där vi kan hänga i ytterkläder, ställa barnvagn och ha annan förvaring.
Det kommer bli helbra!
Vid 18 körde jag till Skummeslöv för att hämta Elin då vi skulle möta upp resten av jobb-gänget på Bulls inne i Halmstad.
Det blev helfestlig och jag var till och med sugen på att gå ut och dansa (när den känslan infann sig var klockan runt 20) denna kvinnan checkade sen ut vid halv 12, då var hon minsann trött.
Det får bli dans en annan kväll haha..
Söndagen spenderade jag nästan oavbrutet tillsammans med Dessan och vi mötte även upp Jonna för att bara umgås vilket vi gjorde på ridhuset där det arrangrades voltigetävlingar.
Socialt uttömd för ett bra tag framöver (ja jag är en introvert person) speciellt nu när jag är gravid, känner mig fortfarande så obekväm med att träffa människor haha..
Sånt är livet, ha det gött!
Publicerat i Life of
#1 / / emma:

mums med melon

Svar: Men ellerhur!!😍
Amanda Andersson