En ledig torsdag

Godmorgon på er!
Idag är jag ledig och Seven väckte mig vid 7 då han ville ut på promenad i skogen.
Nu är vi hemma igen med frukosten i magen och jag sitter framför Nyhetsmorgon och sörplar i mig mitt kaffe.
Har inga som helst planer idag, tänkte bara ligga på en filt i gräset och läsa i min bok.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag väl dock ändå hitta någonting som kan rensas eller ordnas med här hemma när det börjar klia i fingrarna haha..
Jonathan är hemma ifrån jobbet vid 15 så vi får en eftermiddag ihop, kvällen ska vi spendera tillsammans med min bror då det vankas grillning.
Hoppas ni får en härlig torsdag i solen!
Publicerat i Life of
#1 / / emma:

vad god frukosten ser ut, vad var det?

Svar: Det är något så enkelt som havregryn (kryddat med kanel och kardemumma) låt svälla i mjölk en stund och sen tillsätter du lite mer mjölk 🐮 toppat med 🍓😚
Amanda Andersson