Monday morning

Godmorgon måndag!
Här står jag i bara morgonrocken, i skrivande stund sitter jag dock i soffan och smaskar i mig jordgubbar.
Min helg har varit toppen, har hunnit med så mycket att det känns som om jag varit ledig mycket längre än bara två dagar.
Jag har fixat och donat, städat, tvättat och strykt bebiskläder, byggt en skötbänk tillsammans med pappa och ordnat med förrådet så att det börjar likna mer och mer hallförvaring med klädhängare och skohylla.
Det ska upp lite mer hyllor och lådor inom en snar framtid också.
Jag ska visa er bilder sen!
På lördagskvällen var vi hemma hos min bror och hans flickvän på middag, de bjöd på supermumsiga lax-knyten och inte minst fantastiskt trevligt sällskap.
Ska alldeles strax bege mig mot jobb, endast fyra veckor kvar till semester och dessutom är de midsommarvecka vilket betyder endast fyra arbetsdagar och sen är jag faktiskt ledig fem så jag klagar inte!
Hoppas ni får en härlig måndag, kom ihåg -inställningen är allt!
Publicerat i Life of