Sommartider

Jag försöker njuta så mycket jag kan av sommaren trots att kroppen börjar säga ifrån.
Sover från och till väldigt dåligt om nätterna, vilket jag säkerligen även gjort om jag inte vore gravid.
Skillnaden är att kroppen inte kan hantera tröttheten på samma vis, jag kan inte bara skaka av mig det och sova bättre nästa natt utan kroppen går liksom på halvfart och huvudet är fullständigt kaos av tröttheten.
Värst är huvudvärken.
Men nog om det, jag är superlycklig ändå och nu är det ju faktiskt endast 34 (!!) dagar kvar tills bf.
På måndag går jag tillbaka till jobbet och jag hoppas att det kommer gå bra, gör det inte det så får jag ta det därifrån helt enkelt!
Just nu ligger jag i soffan efter en dag tillsammans med bla Jonna och Lina som tillbringades på ett utomhusbad.
Vid 15 tog jag mig vidare hem till mina föräldrar som har en ac (tack o lov) i sovrummet och vilade framför den en stund innan vi begav oss till sjön för att ta oss ett Kvällsdopp.
Snart kommer Jonathan hem ifrån sin sista jobbdag, så skönt för honom att äntligen få gå på semester!
Trevlig helg på dig!
Publicerat i Life of