När kroppen inte orkar med

Hej på er!
Just nu görs det inte många knop här hemma.
Jonathan jobbar och jag började dagen med frukost framför nyhetsmorgon innan jag tog ut vovvi på en promenad.
Därefter bestämde jag mig för att städa, hann med tv-/vardagsrummet innan det var dags att fara in till stan och möta upp min bror.
Vi var på jakt efter en födelsedagspresent och sen skulle jag ordna lite ärenden innan jag körde inom Maxi på vägen hem för att handla.
Det var meningen att jag skulle ställa mig och laga den maten som jag fått med mig hem men jag var helt och hållet slut som människa.
Måste bara acceptera att jag inte har samma ork just nu.
Därför har jag spenderat de flesta av de senaste timmarna i liggande läge.
Ikväll ska jag på överraskningsmiddag och jag längtar så himla mycket, ska bli super trevligt!!
Men först ska jag försöka sova lite innan jag går ut en sväng med Seven för att sen göra mig iordning.
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!
Publicerat i Life of