Tjolöholms slott

(null)
Både jag, Malte och Jonathan var ute och roade oss på olika håll till sent igår så idag är vi riktigt trötta alla tre.
Vid 10-tiden for vi upp till Fjärås där Tjolöholms slott ligger.
De hade lite julloppis i Magasinet, vi fick inga fynd med oss hem men det blev en mysig utflykt ändå.
Nu har vi precis vaknat efter nästan två timmars powernap, Malte har iprincip sovit sen 11 idag (förutom uppvak för mat och blöjbyten).
Får se om han sover någonting alls inatt haha..
Var nog en hel del intryck igår när vi var på julbord med kollegorna, stackarn var superledsen innan jag fick honom till sömn vilket nog tog en timme.
Så hjärtskärande när han skriker otröstbart och varken vill ha tutte eller någonting annat..
Hört att de kan göra det när de liksom är "övertrötta"?
Nu ska jag se om jag kan ta mig upp ur soffan utan att väcka lillen som fortfarande sussar här brevid på mitt bröst.
Eller så ligger jag bara kvar och låter Jonathan servera kvällsmaten till mig.
..Jo så får det bli!

Publicerat i Life of
#1 / / Angelica Wåhlin:

Mysigt!