Frisk luft

En förmiddag tidigare i veckan..
Eftersom att jag var ledig i måndags så har jag endast jobbat fyra dagar denna veckan, så himla skönt!
Och vet ni vad? Nästa vecka kommer också bara innehålla fyra arbetsdagar, ibland är det inte till nackdel att jobba en helg då och då när man får vara ledig mitt i veckan!..
Min vecka har alltså bara rullat på, inte gjort någonting speciellt vad jag kan komma på (haha ja ni hör ju) och snabbt har det gått.
Just nu är jag hemma hos mor och far, så fridfullt att bara få komma hit och slappa i deras soffa medans vovvarna busar järnet.
Nu vänta tre dagars ledighet och vi har endast bokat in ”öppna planer” som får bli som de blir.
Det ska bli fantastiskt väder här nere i Halland så vi ska passa på att greja ute i trädgården och bara njuta.
Trevlig helg på er!
Publicerat i Life of