Poster store

(Detta inlägg är i ett samarbete med posterstore.se)
Nu är jag hemkommen ifrån butikschef-skolan i Stockholm och två dagar som var fullspäckade med intressanta föreläsningar.
Känner mig otroligt motiverad och peppad på att få använda alla de verktyg som jag har fått med mig hem.
Året har gått så himla fort och snart är det redan november vilket betyder att vi är färdigutbildade Bc-s!
Iallafall på pappret..
Nu är det däremot flytt för hela slanten som gäller då vi redan fått tillgång till huset, två veckor tidigare än beräknat!
Så mina inspirationsglasögon är på dygnet runt och just nu har jag snöat in mig på vilka tavlor som jag vill ska pryda våra väggar.
I sovrummet vill jag ha en lugn och harmonisk känsla och tycker att dessa bilderna skulle göra sig väldigt fint i vårt gråa sovrum. 
Älskar den friska känslan i dessa gröna tavlor och tycker de gör sig så himla fint tillsammans med de trä-färgade ramarna! (som du hittar här)
Vet ännu inte i vilket rum de skulle göra sig bäst i men det lutar åt gästrummet, plats för dem kommer det absolut finnas!
posterstore.se har de en hel del inspirationsbilder men även en tavelguide med tips på hur man kombinerar tavlor, skapar harmoni mellan posters och framförallt hur man anpassar och skapar balans med tavlorna i just sitt hem. Toppen bra att läsa igenom och få en aha-upplevelse innan man beställer!
 
Så fort vi har kommit iordning ska jag sätta mig och klicka hem bland annat dessa tavlorna och en hel del andra som jag har förälskat mig i!
Passa på ni med, jag har tillsammas med Poster store tagit fram en rabattkod där ni får 15% rabatt på alla posters och tavelramar om ni anväder er av koden "justlovemyway" i kassan.
Kampanjkoden gäller till och med den 2e oktober, In och unna er nu vetja!
Publicerat i Samarbeten
Taggar: poster store / posterstore.se / ramar / tavlor
#1 / / Isabell Hedberg:

Åh så fina! Älskar den med tigern :D
Kramar!

Svar: Visst är de helt fantastiska! 😍
Amanda Andersson