Livet på landet

Nu har vi bott i huset i en vecka och vi är i full gång att komma iordning.
Det är inte helt lätt att hinna med när vi båda jobbar heltid men vi kämpa på!
I tisdags hade vi en fixardag då jag (och Seven som ni ser ovan) bl.a målade om en byrå och Jonathan donade i trädgården medans grillen var igång när svärfar, Janni, Rickard och Minnah kom på besök.
Roligt att bo i ett hus där så många nära bara kan "svänga inom" och hälsa på en stund, det uppskattar vi!
Älskar även att vi har möjlighet att ha ett gästrum.
Idag är jag ledig fram tills kl15 så jag ska passa på att packa upp våra kläder som fortfarande ligger nerpackade i flyttkartonger.
Eftersom vi har kvar vår lägenhet fram tills den 1e december känner vi ingen superstress med att flytta förrådet osv, även om jag verkligen längtar tills den är flyttstädad och redo att lämnas över.
Nu ska jag dock fortsätta sörpla på mitt kaffe framför Nyhetsmorgon och gosa med vovvi som ligger och sover här brevid.
Hoppas ni får en härlig torsdag mina vänner!
Publicerat i Life of