Nu välkomnar vi våren

I söndags packade vi in oss i bilen och hamnade sen i Helsingborg.

Gick en sväng inne på Ikea och strosade i ett par butiker på Väla.
Fick bland annat ett dubbeltäcke och en tomatplanta med oss hem.
Även en kofta smög sig med hem till Halland innan vi begav oss ut för att köra trappintervaller på Galgberget, andra dagen i rad.
Riktigt tufft och det sög bra i benen men det kändes ändå bättre än dagen innan.
På kvällen kom svärmor, svärfar och Isak över för att Valborgsmysa lite.
Idag, måndag sov vi som två stockar och vaknade inte förens klockan slagit 10, så himla välbehövt då jag sovit så himla oroligt på sistone.
Med våra morgonfrillor åkte vi sen till Sannarpsbadet för att simma längder i bassängen.
På vägen hem köpte vi sen med oss det vi var sugna på att äta till en mumsig brunch.
Dagen har vi sen mestadels spenderat på balkongen i det fantastiska vädret, förutom när vi gick ner en sväng på stan och strosade lite.
Nu ikväll hade jag sen träning med comp-gruppen, alltid lika peppande!
Dessutom kunde jag idag, med hjälp av Voltaren lyfta skivstång för första gången på sex långa dagar vilket också kändes helt underbart..
Så mina vänner, nu har ni fått er en uppdatering av vad jag har haft för mig under mina två lediga dagar.
Jag har verkligen njutit till fullo må jag säga!

Publicerat i Life of
#1 / / Hanna Karlsson:

Åh, vilken härlig frukost! Frukost är dagens bästa måltid tycker jag.