Open 17.2

För den som ville ha ett peppande inlägg ska sluta läsa nu.
Har ännu inte riktigt lyckats smälta gårdagen, mitt andra försök med 17.2 men tänkte ändå sammanfatta det någorlunda medan det fortfarande känns i kroppen.
Jag körde workouten i fredagskväll, mest för att bara känna på det och för att jag skulle veta hur jag skulle lägga upp det tills på måndagen.
Jag tyckte att jag hade bra fokus under hela uppvärmningen men det visade sig när klockan startade att jag skulle bli bevisad motsatsen då jag började med fel övning.
Även om jag inte tappade många sekunder på den missen blir jag bara så himla irriterad på mig själv.
Hade liksom inget "go" i kroppen heller och jag kunde inte lägga i en högre växel utan lunkade nästan bara på i den takten den lagt sig i kändes det som.
Satte inte heller någon muscleup och trots att jag intalat mig själv att jag inte skulle bli besviken kommer tävlingsmänniskan i mig fram och gör det motsatta.
Min tie-brake landade på 4,25 och jag var bara så himla arg och besviken på mig själv.
Men vet ni vad det bästa är?
Jag är inte långsint och har även tre nya wod:ar där jag kan visa vad jag går för, visa mig själv.
Ska låta denna känsla av misslyckande sjunka in för att sen skrota den, vända blad och minnas känslan efter 17.1 för det är minsann det som är träningsglädje.