En helg på landet

Min söndag var så där väldans underbar.

Det började egentligen redan på lördagskvällen då vi åkte hem till mamma och pappa för att ha myskväll tillsammans med min bror och hans flickvän Emma.
På söndagsmorgonen vaknade jag lite tidigare och begav mig ut på en löptur tillsammans med hunden Iris.
Det är något alldeles speciellt med att springa i skogen ute på landet såhär på våren.
Känna av lugnet och lyssna på fågelkvitter, fantastiskt!
När jag kom tillbaka hade pappa bakat scones som vi åt efter att vi sjungt för vår mor som fyllde år.
Efter frukosten tog mamma med mig på en liten roadtrip där bla ett besök till Malmnäs var på tapeten.
Resten av dagen spenderade jag sen iprincip med att öva på mina "Double-unders" vilket gav resultat idag då jag förbättrade min tid på 17.5 med 4 minuter och 49 sekunder, woooho!!