Don't downgrade your dream to match your reality, upgrade your belief to match your vision.

Go'förmiddag vänner!

Idag är det fredag vilket betyder en ny Open-wod och jag ska vara ärlig och erkänna att jag inte läst in mig på den mer än att jag vet vilka övningar som ska utföras.
Det verkar vara en rolig wod med mustigt tunga vikter.
Annars måste jag säg att min kropp är ganska så mörbultad.
Jag har ju en tendens att bli ganska ivrig i min träning och strunta i vilodagarna tills min kropp eller motivation säger stopp.
Som en klok vän i boxen sa till mig, du måste sluta jämföra dig med grabbarna -sluta jämföra mig med någon alls egentligen..
Alla har vi olika förutsättningar och våra kroppar återhämtar sig olika fort.
Jag är inte tillräckligt vältränad ännu för att hänga med i tempot och måste ta det för vad det är.
Huvudsaken är att jag är frisk i både kropp och själ samt att viljan finns där, för det gör den verkligen!
Idag är den som sagt fredag och solen skiner, jag jobbar kort pass 12-18.20 sen ska jag köpa mig ett gäng tulpaner och cykla bort till boxen för att kika på mina kamrater som kör Open denna afton.
Själv tror jag att jag kommer vänta tills måndag, känner jag mig själv rätt kommer jag dock att falla för grupptrycket och köra den även ikväll men det är en annan femma!