Trött på socialamedier

Jag har blivit otroligt dålig på att uppdatera här, inte medvetet utan jag glömmer helt enkelt bara bort det.

Ska jag vara ärlig så har jag blivit ganska mätt på allt vad socialamedier heter den senaste tiden..
Kan få sån ångest när jag tänker på hur stor del av dagens samhälle som faktiskt kretsar kring instagram, bloggar osv.
Allt ska dokumenteras och visas upp, men vad vill vi egentligen bevisa?
Det kan vara en period eller så kommer jag bara tröttna mer och mer..
Dock vill jag ju så gärna fortsätta att uppdatera bloggen eftersom jag vet hur härligt det är att kika in i arkivet och återuppliva mina minnen då jag har universums sämsta minne..
Annars mår jag prima, hoppas ni gör detsamma!

Publicerat i Life of
#1 / / S:

Men vi som smittas av din entusiasm och goda humör och som tycker att du är en toppentjej som är fin att se på, vad får vi om du inte bloggar....