Dyrön

Tänk om man alltid kunde få avnjuta sitt morgonkaffe på denna plats..

Här ekar det tomt mina vänner!
Som ni vet vid det här laget så har jag ju semester och det jag tänker minst på just nu är faktiskt att uppdatera socialamedier..
Sen är min mobil trasig (som ni säkert ser på många utav bilderna) då detta gör att det blir som skuggor eller färgbubblor i fotot, himla tråkigt!

Förra veckan tog vi oss upp till Bohuslän torsdag till söndag.
Närmare bestämt Dyrön.
Denna fantastiska plats alltså, som har kommit till att bli en favorit och att det är hela fyra år sedan vi var där sist känns helt ofattbart, hur kunde vi vänta så länge!?
Jonathans moster m. familj har nämligen hus på denna plats vilket käns som en väldig lyx!
En dag tog vi segelbåten över till Marstrand och strosade rundor, annars låter jag bilderna mest tala för sig själva helt enkelt..